Ozdravný penězovod?

V podstatě stačí chytře nakupovat produkty pro podporu zdraví a vzhledu v chytrém (sdíleném) e-shopu. Tam, kde vám zaplatí za vaše případná doporučení ... Musíte si jen vybrat správnou firmu a sdílet chytrý e-shop přes počítačem vygenerovaný identifikační kód (ID) s lidmi, kteří pochopí a uchopí příležitost také si vylepšit život po všech stránkách.


Proč vás "domovská" firma odměňuje?


Osobní doporučení je stále tou nejefektivnější reklamou. Na rozdíl od nákladné plošné reklamy jsou peníze na propagaci zaplaceny až po uskutečnění nákupu, jedná se tedy o 100% reklamní účinnost.


Faktory úspěchu


A/ Výběr správné společnosti - klíčovými parametry jsou:

  • Jaký PRODUKT společnost nabízí? Nabízí unikátní produkty (nejsou v síti maloobchodů), které potřebují všichni? Vykazují prokazatelné výsledky? Jsou spotřebního charakteru? Největší obrat vzniká na trhu zdraví a krásy.

  • SOLIDNOST firmy je také velmi důležitá, protože vytvoření obchodní sítě se nestane přes noc. Potřebujete perspektivu, že tady bude firma i za pět let.... Ověřte si, jak plní své závazky, kdo stojí v čele, jaké má cíle, jak dlouho působí firma na trhu ...

  • Teprve pak přichází na řadu PLÁN ODMĚŇOVÁNÍ. Pokud solidní firma nabízí vynikající produkt, ale  má zastaralý způsob odměňování, raději se poohlédněte jinde a produkty si jen nakupujte. K vytváření sítě totiž potřebujete, aby si lidé hned "sáhli na peníze". Tomu odpovídá způsob odměňování podle "generací", který je pak doplňován dalšími formami odměn.

  • Posledním parametrem je PODPORA, kterou firma zajišťuje. Jaké má stránky, jak přitažlivou on-line prezentaci, jaké propagační materiály, jakou internetovou kancelář, jaké zaškolení, jaká následná školení?


B/ V neposlední řadě o svém úspěchu rozhodujete VY sami. Stejně jako v životě je důležité, jakým typem osobnosti se postupně stanete. Smart Networking nabízí možnost přejít na "pravou stranu" Cash Flow Kvadrantu za pomoci osobního mentora, tzv. "sponzora" (instruktora). Nevěnuje vám peníze, ale čas. Váš úspěch je i jeho úspěchem, dochází k situaci výhra - výhra.  


Doporučená literatura:

1/ Robert Kiyosaki: Byznys pro 21. století. (pragma.cz)

2/ Hana Kolmanová: Máte také svůj penězovod?  (e-profess.cz)

3/ Burke Hedges: Nosit vědra nebo stavět penězovod. InterNET Services Corporation CR


Podpora osobního rozvoje na mých: www.kolmanova.com