Jak začít a jak sklidit úspěch v podnikání Network Marketingu

K úspěchu v NM jsou vedle výběru správné firmy zapotřebí tři věci:

  1. Lidé musí vědět jak a co nakupovat

  2. Jak doporučovat a registrovat zájemce o chytrý e-shop

  3. Jak "sponzorovat" (podporovat, zaučit) správné lidi, tj. komu věnovat svůj čas a pomoci s vybudováním základů obchodní sítě


NM nevyžaduje mnoho času, ale vyžaduje pravidelnost. Stačí půl hodina každý den. Proto je toto podnikání vhodné jako doplnění příjmu k zaměstnání, nebo pro studenty, aktivní důchodce atp. Tím nejdůležitějším přínosem je ovšem možnost vybudovat si reziduální příjem - za jednou vykonanou práci jste placeni opakovaně. Jedná se o pasivní příjem - peníze proudí na váš účet, ať pracujete nebo ne. Takovým typem příjmu jsou nejen provize z obchodní sítě, ale také např. autorské honoráře, apod.

 

Pozor na léčku, která nedovolí postavit penězovod:

Snaha prodávat produkty!

Zastaralé systémy umožňovaly prodávat produkty s marží. Lidé si proto stále pletou NM s přímým prodejem. Moderní systém NM (síť e-shopů) není o prodeji, ale o chytrém nakupování. Všichni si sami pohodlně nakupují za stejnou cenu pro sebe ve svém" e-shopu, případné zájemce o produkty zaregistrují, a ukážou jim, jak a co nakupovat. Poradí s prvním nákupem a informují o možnostech vylepšit si nejen zdraví a vzhled, ale i příjem, nebo je pozvou - a doprovodí! - na školení. Dejte lidem na vybranou: "Můžete si jen výhodně nakupovat, nebo si můžete současně vylepšit příjem, nebo si můžete s mojí pomocí vybudovat úspěšný obchod. Co si vyberete?"


Hlavním cílem tohoto podnikání je vyhledávání správných lidí. Tzn. poskytujete informace, a lidé si na rozdíl od klasické organizace sami vyberou pozici:

  • Žádný zájem, nebo

  • zájem jen nákup produktů, nebo

  • zájem jen o přilepšení k příjmu, nebo

  • zájem vybudovat si úspěšnou obchodní síť jako pasivní zdroj příjmu.


Zapamatujte si: Nejdůležitějším krokem při budování vašeho podniku je co nejdříve se od sponzora (osobního poradce) naučit, jak samostatně provádět 20-30 min. prezentace (představení příležitosti). Tomu předchází dovednost domluvit si takovou schůzku, nebo pozvat na nějaké školení. A pak to samé učit jako sponzor další lidi, kteří mají zájem. Schůzky u kávy jsou stále tím nejlepším, co funguje, a co se dá snadno napodobovat - duplikovat.


Více viz. záložka Praktické kurzy